Jokes for a laugh!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Jokes for a laugh!

Post by Simdude on Mon Oct 29, 2007 12:55 pm

how about you post your own joke, so if you feeling unhappy there is a joke wating for you here in fourm cloud!
avatar
Simdude
Starter Cloud
Starter Cloud

Number of posts : 19
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-10-29

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Flamer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by St jimmy on Thu Nov 08, 2007 12:38 pm

Two peanuts walk into a bar
One gets Assaulted
avatar
St jimmy
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 227
Age : 26
Location : South Africa
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 89
Skill: Noob killer
Weapon: Ban hammer

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Simdude on Fri Nov 09, 2007 1:34 pm

Two elephants and a symbol fall of a cliff

Bang! Bang! Crash!

(best if you hear it though)
avatar
Simdude
Starter Cloud
Starter Cloud

Number of posts : 19
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-10-29

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Flamer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by A_Big_Bear on Sat Nov 10, 2007 3:58 am

Little Girl: Santa why are you crying?
Santa: Someone pinched my sack.
avatar
A_Big_Bear
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 151
Location : SD, US
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-10

Character sheet
Gold Coins: 62
Skill: Flamer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Nano on Mon Nov 12, 2007 6:26 am

This is more of a story joke...

A man is on a train and is desperate for a poo. he goes to the toilet but is blocked up and he can't use it.
The man waits but after a while he can't hold it in any more. he looks through the carriage and there is no one there so he draws a face on his bum and sticks it out the window and starts to do a poo. The train is about to go through a station and the man has not finished.as the train passes through the station a boy sees the mans bum and says to his priend "I'll poke him in the eyes you grab his cigar." ...........

_________________
Gamers to the end...

TITANS...

Join The TITANS Today...

avatar
Nano
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 206
Age : 26
Cash : 1 Cash
Registration date : 2007-10-19

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by St jimmy on Mon Nov 12, 2007 8:34 am

hahaha lol ......

A man walks into a bar

Bang !
avatar
St jimmy
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 227
Age : 26
Location : South Africa
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 89
Skill: Noob killer
Weapon: Ban hammer

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Nano on Tue Nov 13, 2007 1:42 am

An old classic but still good...

_________________
Gamers to the end...

TITANS...

Join The TITANS Today...

avatar
Nano
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 206
Age : 26
Cash : 1 Cash
Registration date : 2007-10-19

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Vertman on Wed Nov 14, 2007 2:10 pm

What makes fat women feel fat?

Mirrors...



Uhhh...

A man walks into a hamburger shop and orders a regular meal. Later, the waitress brings his meal to him. He takes a bite out of it, and notices there's a small hair in the hamburger. He begins yelling frantically at the waitress, "Waitress, there's a hair in my hamburger! I demand to see what is going on!"

So, the waitress takes him back where the cook is and to his demise, he sees the cook take the meat patty and flatten it under his arm pit. He says, "That's disgusting!"

Then the waitress says, "You think that's disgusting you should see him make donuts."

-----------------------------------

There were these three guys. They had been walking for 3 days and were very tired. They found a hotel, rented a room and went to sleep. Then, this old guy comes in out of nowhere, and says there is a magic pool just outside their hotel room. He tells them "Ok, you must jump off the diving board, and yell out what you wanna land in."

So the three guys go over to the pool. The first guy, a vegetarian, yells out "Bananas!" and lands in a pool of bananas. The second guy was money hungry and yelled out "Money!" and lands in a pile of money. The third guy jumps, when a bird shits on his head, and he yells "Oh Shit!"

---------------------------------

A young blind boy is being tucked into bed by his mother. The mom says "Now Billy, pray really hard tonight and tomorrow, your wish will come true!". Billy says, "Ok mommy." and goes to sleep. The next morning, Billy wakes up and screams "MOMMY! I'm still blind, my wish didn't come true!", the mom answered, "I know - April Fools!"

---------------------------------

A mother found her son scooping ice cream in the kitchen and was mad.

Mom : "Dinner is going to be ready in an hour, put that ice cream away and go play."

Son : "But mom, there's no one to play with."

Mom : "I'll play with you, what do you wanna play?"

Son : "Lets play mommy and daddy, you go upstairs and lay down on the bed."

The mom said ok and went upstairs. The son put on his dad's fishing hat and lit up one of his dad's cigarettes. He went upstairs and opened the door.

Mom : "Now what do I do?"

Son : "Get your ass out of bed, you whore, and fix that kid some fucking ice cream."
avatar
Vertman
Floater Cloud
Floater Cloud

Male
Number of posts : 93
Age : 24
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-14

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Ban hammer

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by A_Big_Bear on Fri Nov 16, 2007 10:30 pm

LOL

Another one:

A plane crash on the border of US and Canada. Where will you burry the survivers.



You don't burry surviers.
avatar
A_Big_Bear
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 151
Location : SD, US
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-10

Character sheet
Gold Coins: 62
Skill: Flamer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Vertman on Sat Nov 17, 2007 9:13 am

I have a good one.

Big_Bear can spell!
avatar
Vertman
Floater Cloud
Floater Cloud

Male
Number of posts : 93
Age : 24
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-14

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Ban hammer

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by dspa01 on Sat Nov 17, 2007 1:57 pm

Vertman wrote:I have a good one.

Big_Bear can spell!
Meh, I've seen MUCH worse.
avatar
dspa01
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 139
Age : 23
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-10

Character sheet
Gold Coins: 267
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Rosey on Tue Nov 27, 2007 5:51 pm

Lmao these are very good i will post some laters!
avatar
Rosey
Beginner cloud
Beginner cloud

Number of posts : 24
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by dspa01 on Tue Nov 27, 2007 7:25 pm

Rick was in trouble. He forgot his wedding anniversary. His wife was really angry. She told him "Tomorrow morning, I expect to find a gift in the driveway that goes from 0 to 200 in less than 6 seconds, AND IT BETTER BE THERE!!"

The next morning Rick got up early and left for work. When his wife woke up she looked out the window and sure enough there was a box gift-wrapped in the middle of the driveway. Confused, the wife put on her robe and ran out to the driveway, and brought the box back in the house. She opened it and found a brand new bathroom scale.

Rick has been missing since Friday. Please pray for him

Found on funny.com
avatar
dspa01
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 139
Age : 23
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-10

Character sheet
Gold Coins: 267
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Firefly on Tue Nov 27, 2007 7:47 pm

What do you call a cow with no legs





GROUND BEEF...
avatar
Firefly
Cumulonimbus Cloud
Cumulonimbus Cloud

Male
Number of posts : 189
Age : 23
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-12

Character sheet
Gold Coins: 19
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Rosey on Wed Nov 28, 2007 10:21 am

lol like these jokes!
avatar
Rosey
Beginner cloud
Beginner cloud

Number of posts : 24
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Mezmer-Eye on Wed Nov 28, 2007 6:15 pm

that reminds me of a shirt my friend has, "hahaha i'm so corny" and its got a piece of corn but most people couldn't read in grade 5 there so someone read it as I'm so horny and burst out laughing... good old MBS...
avatar
Mezmer-Eye
Post Cloud
Post Cloud

Male
Number of posts : 947
Age : 23
Location : http://albion.sos-forum.net/index.htm The Peaceful Town of Spira
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 360
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Nano on Thu Nov 29, 2007 3:13 am

Firefly wrote:What do you call a cow with no legs





GROUND BEEF...

Firefly you have to stop using this joke how many times will you subject us to the pain of hearing it so many times lol.... lol!

just kidding but seriously bad joke Very Happy sunny SUNSHINE

_________________
Gamers to the end...

TITANS...

Join The TITANS Today...

avatar
Nano
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 206
Age : 26
Cash : 1 Cash
Registration date : 2007-10-19

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Mezmer-Eye on Thu Nov 29, 2007 10:17 am

why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!
avatar
Mezmer-Eye
Post Cloud
Post Cloud

Male
Number of posts : 947
Age : 23
Location : http://albion.sos-forum.net/index.htm The Peaceful Town of Spira
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 360
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Metalman on Mon Dec 17, 2007 5:20 pm

why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral
avatar
Metalman
Beginner cloud
Beginner cloud

Number of posts : 22
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-12-07

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Mezmer-Eye on Mon Dec 17, 2007 8:13 pm

Metalman wrote:
why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral

...lol?
avatar
Mezmer-Eye
Post Cloud
Post Cloud

Male
Number of posts : 947
Age : 23
Location : http://albion.sos-forum.net/index.htm The Peaceful Town of Spira
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 360
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Metalman on Wed Dec 19, 2007 4:11 pm

Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral

...lol?

Umm... I think so...? Shocked Shocked Shocked
avatar
Metalman
Beginner cloud
Beginner cloud

Number of posts : 22
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-12-07

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Mezmer-Eye on Wed Dec 19, 2007 4:26 pm

Metalman wrote:
Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral

...lol?

Umm... I think so...? Shocked Shocked Shocked

lol big quotey box!
blue
avatar
Mezmer-Eye
Post Cloud
Post Cloud

Male
Number of posts : 947
Age : 23
Location : http://albion.sos-forum.net/index.htm The Peaceful Town of Spira
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 360
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Metalman on Wed Dec 19, 2007 5:31 pm

Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral

...lol?

Umm... I think so...? Shocked Shocked Shocked

lol big quotey box!
blue

Yay! Super-Big-Mega-Awesome-Ultra-Quotey-Box!
avatar
Metalman
Beginner cloud
Beginner cloud

Number of posts : 22
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-12-07

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Mezmer-Eye on Wed Dec 19, 2007 7:03 pm

Metalman wrote:
Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral

...lol?

Umm... I think so...? Shocked Shocked Shocked

lol big quotey box!
blue

Yay! Super-Big-Mega-Awesome-Ultra-Quotey-Box!
my turn
blue
blue
blue
blue
blue
blue
blue
blue
yay lots of boxes now
avatar
Mezmer-Eye
Post Cloud
Post Cloud

Male
Number of posts : 947
Age : 23
Location : http://albion.sos-forum.net/index.htm The Peaceful Town of Spira
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-11-07

Character sheet
Gold Coins: 360
Skill: Uber Poster
Weapon: Post gun

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Metalman on Fri Dec 21, 2007 3:15 am

Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
Mezmer-Eye wrote:
Metalman wrote:
why did the gum cross the road?
For the chicken to step on it!

Indeed... Neutral

...lol?

Umm... I think so...? Shocked Shocked Shocked

lol big quotey box!
blue

Yay! Super-Big-Mega-Awesome-Ultra-Quotey-Box!
my turn
blue
blue
blue
blue
blue
blue
blue
blue
yay lots of boxes now

Wow. Shocked

W00T

W00T

W00T

W00T

W00T

W00T
avatar
Metalman
Beginner cloud
Beginner cloud

Number of posts : 22
Cash : 0 Cash
Registration date : 2007-12-07

Character sheet
Gold Coins: 1
Skill: Noob killer
Weapon: Flamethrower

View user profile

Back to top Go down

Re: Jokes for a laugh!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum